Bu Blog Neden Var? Anime İzleyen Adam Kimdir?


       
           Bu yazıda size kısaca bu blogu niye açtım? Ben kimim neler yaparım ? bunlardan bahsedeceğim. 
        Öncellikle ben Mustafa Dokuz Eylül de üniversite öğrencisi olmaya çalışan yirmi yaşında ve anime izlemeyi çok seven bir adamım. Bu blog da aslında bu sebepten var. Gündelik yaşamımda o kadar çok zamanımı anime izlemek ile geçiriyorum ki düşününce Türkiye'de de anime izleyen kesim çok fazla olmasa da küçümsenemeyecek kadar arttı son yıllarda. Buna rağmen animeler hakkında çok fazla blog olduğunu düşünmüyorum bu nedenle bu işi ben yapabilirim deyip karşınıza çıktım. Peki neler yapacağım? Kısaca şöyle anlatabilirim :
     İzlediğim animeleri size tanıtmaya çalışacağım. Önce kendim izleyip bitirdikten sonra üç başlıkta incelemeler yapacağım bu başlıklarda şöyle olacak diye düşünüyorum:
  1.  Bu animenin konusu nedir? (Tabi ki spoiler vermeden.)
  2.  Kaç bölümdür, bölümlerin süresi ne kadardır? gibi teknik kısımlar.  
  3.  Bu anime izlenmeli mi ya da izlenmemeli mi?
       Yani şimdilik düşüncelerim bunlar bir de on üzerinden bir puanlama eklerim diye düşünüyorum. Umarım sizi de tatmin edecek tanıtımlar hazırlarım.                                          
Yeni yazılarda görüşmek dileği ile. 😋
  

Yorumlar

Yorum Gönder